80%

40.000 de oameni

În România, se estimează că peste 40.000 de oameni sunt afectați de sindromul burn-out, femeile fiind de 4 ori mai predispuse. Acest număr este în creștere, mai ales în sezonul rece (informații referitoare la anul 2014).

25%

De 4 ori anual

Un adult răcește, în medie, de 4 ori pe an, de cele mai multe ori ca urmare a unei lipse de minerale precum fierul sau magneziul și a stresului extensiv.

75%

3 din 4 români

Trei din patru români petrec între 30 și 40 de ore la muncă, iar 22% petrec peste 40 de ore săptămânal, acesta fiind un factor major în a determina starea lor de bine.

Începutul de an este dedicat Managerilor de Resurse Umane ai marilor corporații din România care se transformă în Captain B!TONIC și susțin astfel un stil de viață sănătos în rândul corporatiștilor.

fashion-men-vintage-colorful_small

Unul dintre indicatorii care arată scăderea loialităţii angajaţilor este rata mare de absenteism. Pe lângă cel clasic (în care angajatul nu este fizic prezent la locul de muncă), în ultima perioadă şi-a făcut apariţia în cadrul firmelor şi un alt tip de absenteism, mai puţin vizibil, dar la fel de periculos: lipsa de angajament sau productivitate a angajatului la locul de muncă.

Cum a luat naștere Captain B!TONIC?
0%

Captain B!TONIC a luat naștere din nevoia puternică a organizațiilor din România de a-și formula și structura o viziune de wellness sau de bunăstare pentru angajații lor. Totodată, este un semnal de alarmă faptul că majoritatea salariaților se complac în situații deloc benefice pentru sănătatea lor și o compromit în favoarea beneficiilor financiare.

În ce credem?

 

0%

Satisfacția și performanța personală și profesioanală a fiecaruia dintre noi este strâns legată de cât de tonici și sănătoși ne simțim în fiecare moment al vieții noastre.

Cum ne diferențiem?

 

0%

Ne-am dorit o abordare diferențiată a nevoilor agajaților din marile corporații. Credem că singura soluție pentru îmbunătățire pe termen lung este schimbarea comportamentelor negative actuale. Da, e nevoie în primul rând de dorința de a fi mai sănătoși, apoi de o educație  și în al treilea rând de experiențe care să ofere uneltele și motivația necesare schimbării. O motivație constantă din partea unor persoane specializate contribuie la atingerea obiectivelor

Cum funcționează?
 
0%

Campania Captain B!TONIC își propune să susțină angajații și, alături de Managerii de Resurse Umane, își dorește să inducă un stil de viață sănătos în companiile din România.

Este o abordare diferită a nevoilor angajaților ce presupune 3 etape simplu de parcurs:

CUTIA ``HEALTHY WISHES``

În primă etapă are loc expedierea prin curierul tonic a unei cutii cu unelte ajutătoare, cu rol de colectare a dorințelor sănătoase ale angajaților.

ANALIZA NEVOILOR

A doua etapă este cea de analiză a acestora împreună cu Captain B!TONIC și un reprezentant al echipei B!TONIC

PLANUL DE ACȚIUNE

A treia etapă constă în întocmirea unei oferte personalizate de training-uri de nutriție, cu numele ”Reconectează-te la corpul tău!”.

Reconectează-te la corpul tău!

Reconectează-te la corpul tău!

Motto-ul campaniei, pentru a defini pe scurt ideea de stil de viață sănătos la locul de muncă. Captain B!TONIC va avea rolul de a conduce camarazii de echipă spre succes, prin oferirea posibilității de participare la cursurile de instruire în arta de a fi tonic. Efectul principal este un angajat mulțumit de sine, mai încrezător, mai motivat și mai productiv. Un stil de viață este o alegere!